Powered by Blogger.

Sayaç

Blog Arşivi


O Hayat Benim 5. Bölüm Tek Parça İzle - 16 Mart

O Hayat Benim 5. Bölüm Tek Parça HD İzle - 16.03.2014

O Hayat Benim 5. Bölüm Özeti

O Hayat Benim dizisinin 5. bölümü heyecanlı anlara sahne olacak. Efsun'la Ateş kapı önünde Bahar'a yakalanır. Mehmet Emir Atahan'ın bir kızı olduğu gazetelerde çıkar. Ama gazetelerde çıkan isim Efsun değil Bahar'dır. Yusuf Bey'in yeğeni amcasını Mehmet Emir'in öldürdüğünü düşünür ve onu polise şikayet eder. İlyas gerçekleri Bahar'a anlatmak ister ama karısı engel olur. O Hayat Benim izleyicilerine heyecan dolu anlar yaşatacak olan 5. bölüm 16 Mart 2014 Pazar akşamı 19:30'da Fox TV'de.

O Hayat Benim 5. Bölüm izle, O Hayat Benim Son Bölüm izle, O Hayat Benim 5. Bölüm  Tek Parça Full izle, Fox TV O Hayat Benim Dizisi 16 Mart 2014 Pazar

0 yorum: